Monday, February 26, 2007

Kemalangan

16 Februari 2006 – Pada tarikh ini satu babak dalam sejarah hidup aku telah berlaku. Kalau ikutkan perkara ini memang tidak mahu berlaku dalam hidup kita tetapi ia telah berlaku dalam hidup aku. Aku maksudkan ialah aku telah mengalami kemalangan@accident... Huhuhu

Nak wat macam mana, benda dah berlaku. Brek kete aku kurang makan sewaktu turun dari Genting dalam perjalanan aku balik kampung. Langar kete orang. Sorryy sesangat. Tapi naseb baik dia tak mintak duit. Blah gitu jer. Rasa bersalah sangat sebab bukan kete aku, kete kakak aku. Tapi bila aku bagitau di kata ok jer. Tapi, tak tau lerr.. Sorry along..

Bila dah sampai kampung, nak masak sosej coz lapar sangat. Tapi bekas minyak terjatuh pulak dalam kuali kerna pemegangnya tercabut dan kuali terpelanting terkena paip saluran gas. Dah tak leh masak. Laporrr. Huhuhu. Malang betul aku hari tu. Hari malang aku kot

p/s– Berhati-hati dijalan raya dan di dapur..

25 comments:

Anonymous said...

berhati-hati dalam hidup. tok ketua masih diperlukan.

Kemat said...

huh..kne mandi bunge nie dude..lenkalii hati ckit

Tok Ketua said...

mek..
thanks. InsyaAllah

kemat..
nak kena mandi bunga lagi? member aku cakap nak cari marka pun kena mandi bunga. huhuhu

p/s-guna bunga taik ayam

Anonymous said...

err bleh la tambah adegan tok ketua mandi air bunga taik ayam dalam filim kita nanti yer!

Anonymous said...

latar tempat: di tepi kubor...
merapu sebelum tido memang best.

Tok Ketua said...

mek..
tak sanggup nak berlakon adegan tu. Huhuhuhu

achik said...

sudah jatuh ditimpa tangga... sian ko tapi nasib baik tak apa2...

Anonymous said...

Tok Ketua is Tok Ketua. Carilah pelakon ganti. Gunakan kuasa. Ha ha ha.

err cari calon lelaki ya. perempuan tidak sesuai.

DeeN said...

Salam,

Isyk.. accident yer. Berhati2 di jalan raya dan di dapur. Kalo lapar, sila ke kedai mamak yg berhampiran huhu...

Tok Ketua said...

achik..
dah jatuh ditimpa tangga, pastu terkena taik ayam pulak

p/s-redha dgn ketentuan Illahi

mek..
bisa diatur, sesiapa nak jd stand in boleh hntar resume

nur@ddeen..
dah lama tak makan kat mamak

p/s-teringat nak makan tosei

RaFFLeSiA MeRaH said...

kdg2 dlm bab2 accident ni bukan nak salahkan pemandu...mcm2 cara leh jadi accident ni, ha, mcm tok ketua kata tu lerrr...brek x mkn, pehtu kalo kita bwk hati2, org lain lak yg bwk x hati2...dah jadi accident...apepun benda nak kena kan...yg penting tok ketua sihat, x der ape2 yg cedera...tu pun dah kira kena bersyukur....

blackpurple @ jowopinter said...

Kalau dah merasa eksiden, ok la. Dah ada pengalaman. Ahaks.

CikguAndey said...

Aku kena sumpahan apa ni. Susah betul aku nak komen entry kau ni.

Brek no eat. Tayar no flower. Dat y la kau xcden.

Psss..Aku pun dah pandai beb. Hahaha. Tapi jangan lepas ni kau bagi aku sms penuh dengan short form. Terkebil-kebil aku nak baca.

Anonymous said...

salam tok,tumpang lalu. agaknya inilah yg dikatakan sudah jatuh dihempap tangga.hehe..sabor tok,dugaab tu

Anonymous said...

Tok.. aku rasa ko bernasib baik. Bukan malang. Sebab ko tak mudarat pon. Ko hanya bernasib malang bile ko kene bayar kete rosak, repair kete tu dan minyak panas tu kene kat muka ko. Kesimpulannya nasib ko sebenarnya baik.. Hehe..

Salam sket Tok...

Tok Ketua said...

rm..
syukur alhamdulillah.

blackpurple..
sekurang2nya dapat pengalaman kan. jadikan kita lebih berhati2

payakubor..
aku pun tak paham apa yang ko tulis mula2. dah semakin maju skarang

penyubiru..
ada peribahasa baharu
sudah jatuh ditimpa tangga lepas tu terkena taik ayam laks. Hehehehe

chot..
aku belajar dari korang lah. thanks sumer

fuad..
betul juga apa yang ko cakap. aku masih bernasib baik. tapi tak ler sampai jad lebai malang

p/s-usah biarkan misteri menyelubungi anda

Azhar Ahmad said...

Salam perkenalan...

Takpe, beli kereta baru ek!

Tok Ketua said...

nor azhar..
takkan baru xciden terus nak beli kete baru. duit tak cukup lagi ni. bila dah kerje nanti boleh beli kete baru erk

p/s-kalau ada sesaper nak bagi kete kan best

Anonymous said...

isk tok ketua, sapa tak mahu orang nak bagi kereta... bagi pinjam sementara kumpul duit beli baru pun ok dah...

david santos said...

Hello!
This work is very good.
Thank you

Tok Ketua said...

mek..
nanti duit untung filem kiter boleh beli kete

david santos..
thanks you for visit my blog. nice to meet you

iEn said...

hati2 drift2 tuu.. huhu..

Anonymous said...

isk. penemuan & reality yg sadis.. huk..huk..

Anonymous said...

tok..
baru berapa hari cu tak berblog tok dah bermalang-malangan ek..tok kena mandi bunga ni..ha ha ha..

sungguh sadis ye tok..

Tok Ketua said...

ien..
bukan stakat drift, corner leper lagi. hahaha

amokdemanis..
nak wat macam mana? dah naseb badan

cik akira..
dah mandi bunga pun. 7 jenis bunga dari 7 jenis pokon yang laen dari 7 daerah yang lain dan disimpan dalam 7 tempayan untuk 7 hari

p/s-macam PGL. Putera Gunung Lipis