Thursday, April 05, 2007

Kuiz

Kali ini rasa macam hendak memberi kuiz. Cuba teka apa yang anda LIHAT? Poskan jawaban anda sekarang. Hadiah-hadiah menarik menanti buat sesiapa yang berjaya meneka dengan betul..

21 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

hishhh, ape mende ni yerk? sakit lak mata tenung benda alah nihhh, ooooo...tahu, tahu...kepala ayam kan? hehehehehe...tibai jerrr...

kakLuna said...

wah ni mcm 'teka gambar' kat dalam paper Mingguan Perdana..haha

ku rasa ini ialah kucing yang telah dipotet kan haha

achik said...

pebenda tu??? aku bab teka2ni mmg fail la... ;p

tintaHati said...

tengkorak lembu kot. tak pon kebau.

chot said...

mcm paru2 je...

RaFFLeSiA MeRaH said...

nak teka lagi sekali boleh? 2 kali pandang mcm belakang badan org bina badan tu jerrk...betul laaaaaaaaaaaaaaa kan? bila nak dpt jawapan? nanti kasi jawapan terus tunjuk gambar sebenar key...

Ayaq masak said...

Gambaq blakang badan orang. :D

Cik Kema said...

hah! gambar antara dua kening tok ketua... ya... ya... sila hantar hadiah kat saya. tima kasih tok.. (confiden jerkkk.. hehe)

akirasuri said...

Salam.

sepertinya macam alien. ha ha ha.

Mek said...

Alah tok... apesal gambar tu besar sangat?

otak cucu letih la tok.. malas nak fikir hari ni...

[cucu tak mahu hadiah!!! cucu mahu baca amanat baru.. heh heh heh]

PayaKubor said...

hahaha. Aku tau jawapannya. Dua lubang di sisi tu aku tau apa bendanya

izinni said...

LOBANG HIDONG!

13may said...

kurap!

RaFFLeSiA MeRaH said...

ni bila nak gtahu jwpn kuiz ni? dah separuh abad nunggu, hadiahnyer sah2 ler ujung tahun pun lum tentu dpt nih...emmmm...

PayaKubor said...

oit..jawapan tak bagi-bagi lagi ke. Aku korek lubang hidung kau guna senduk baru tau

izinni said...

adehhhlaaaa ... bilanya nak bagi jawapan. penat aku nengok mendealah tuh

Tok Ketua said...

maaf kerna menunggu..
Jawapannya ialah gambar antara dua kening ditambah dengan hidung sekali. Tapi dalam keadaan terbalik.

Saya rasa kita ada pemenangnya iaitu cik kema. Taniahhhh.

Tepuk Tepuk Tepuk

p/s-maaf kerana lambat reply. Maaf

Tok Ketua said...

Untuk hadiah dapatkan nasi lemak di mana-mana gerai berdekatan anda dan katakan yang anda pemenang pertandingan teka gambar yang dianjurkan oleh Tok Ketua.

Terima kasih.. Hahahahahahah

Cik Kema said...

hah! dah agak dah! cik kema mmg terer... hua hua hua [sungguh riak bunyinyer] hehe.

apa la tok ni. tak moh kawan la cam ni :P

nanti kita cakap ngan mak kita tau... huhu

izinni said...

cepatlah updet ... aku dah fobia nengok gambor tu ... hehehehe ..

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇