Thursday, March 22, 2007

Kesibukan

Maaf pada kalian yang mengunjungi blog ini kerana tiada yang terkini dari saya selama hampir 10 hari. Kesibukan melanda di samping tiada idea untuk mengetuk kekunci keyboard untuk membentuk perkataan-perkataan yang bermakna. Mungkin tiada perkara menarik yang terjadi padaku sepanjang minggu ini.

9 comments:

Mek said...

henfon dan jam tangan saja, tok? planner mana? :D

tok, jangan sibuk lama-lama. kena ada amanat satu kali seminggu paling kurang.

PayaKubor said...

Sibuk yang amat ye. Seluar kecik sempat basuh tak?

iEn said...

takdak idea kot.. takpe2.. tunggu de next day.. lawa enpon..leh pinjam? hehe!

akirasuri said...

oh oh sibuk ya..
tak apa..menyibokkan diri adalah suatu lumrah bagi orang-orang penting macam tok ketua ni..ha ha ha..

tok!! chayo!! ;)

chot said...

oo tok menyibukkan diri..xpe mggu depan kembali aktif berblog ye..

Tok Ketua said...

mek..
planner ada dalm pc. Hehehehe. Terima kasih atas panduan mek. Saya akan ingat

payakubor..
seluar kecik yang tak kecik jugalah sentiasa dibasuhi erk

ien..
myb. dah lama hanset tu. nak jugak ker

cik akira..
nak layan penduduk kampung yang datang mengadu hal. tak terlayan oleh ku

RaFFLeSiA MeRaH said...

jam ngan hp pun tok ketua tak layan yerk...tu tanda bz gegiler...huhuhuhu...ramai org2 kg ngadu damba ngan tok ker skrg ni?

ku said...

hmm..samo laa,idea ada tp masa je kureng,keje,keje,keje,hehe..ape2 pun ganbatte kudasai!!

Tok Ketua said...

chot..
secepat yang mungkin diusahakan entri terbaru

RM..
sesuma tu yang penting tau. Kalu takde macam hilang nyawa. Yang penting heppy..

ku..
idea pun tarak macam mana kan. Tp layaaannnnn